Klachtenregeling

U heeft een klacht?....

Als leefstijlcoach zal ik proberen jou zo goed mogelijk van dienst te zijn, bij het behalen van jouw doelen. Ik ga er van uit dat we bij aanvang van het traject uitspreken wat we van elkaar verwachten in het kader van onze samenwerking. Ik vind het verder heel belangrijk dat we in vertrouwen met elkaar kunnen communiceren en dat een ieder zich vrij voelt om feedback te geven naar de ander, indien er zaken zijn die niet goed gaan. Niettemin kan het toch gebeuren, dat er iets niet goed gaat of dat je om een of andere reden ontevreden bent over mij als leefstijlcoach.

 

Vaak ontstaan klachten door misverstanden, die in een gesprek rechtgezet kunnen worden. Ik zou het dan ook heel erg waarderen als je mij eerst persoonlijk laat weten, waarom je ontevreden bent. Ik kan hier ook van leren. Is het probleem niet oplosbaar, of vind je een gesprek niet wenselijk, dan kun je contact opnemen met het Klachtenportaal Zorg via info@klachtenportaalzorg.nl. Je kunt ook op www.klachtenportaalzorg.nl het klachtenformulier invullen.

 

Wilt u naar het klachtenportaal? Klik dan hier

Klachtenportaal Zorg Logo